вторник, 2 октября 2018 г.

ს/დ 03.10.18

მათემატიკა
$5 სივრცითი ორიენტასი (დაეთმობა სამი გაკვეთილი)
1-ლი გაკვეთილი გვ.14 ,,მარჯვენა და მარცხენა"

  • საგნებს შორის სივრცითი მიმართების აღქმა;
  • მის გარშემო მყოფი ობიექტების აღქმა
  • ს/დ-ის  რვეულში გამოწერეთ ნიმუშები, ის რაც სკოლაში ვწერეთ!
  • მოსწავლის რვეულში N1(გვ.10) ,,ბრძანებები" წაუკითხეთ თქვენ და შეასრულოს ...
ქართული

"საოცარი ცხოველები" 
  • სურათის აღწერა,  
  • ტექსტის მოსმენა და გააზრება,  


ვიდეო






ბუნება
ჩვენი სკოლა :

ჰკითხეთ
  1. რომელ სკოლაში სწავლობს;
  2. რომელ კლასში;
  3. ვინ არის დამრიგებელი;
  4. რომელ სართულზეა მისი საკლასო ოთახი;
  5. რომელ სართულზეა სასადილო ოთახი (ბუფეტი):
  6. რომელ სართულზეა სპორტული დარბაზი?
  7. საით არის საპირფარეშო?
  8. აგნებს თუ არა მისთვის მნიშვნელოვან ადგილებს სკოლის ტერიტორიაზე;
  9. რომელ სართულზეა ექიმის ოთახი;
  10. რომელ სართულზეა ბიბლიოთეკა.
ბუნების_ ხატვის რვეულში ჩამიწერეთ რომელ შეკითხვას ვერ გასცემს პასუხს

პ.ს.იქონიონ ფერადი ფანქრები ხატვის რვეული, ფერადი ქარალდებიო, მაკრატელი , წებო !!
ვისაც არ აქვს გაკეთებული
გ ა ა კ ე თ ო ს!
იხ. დანართი და ამოჭერი.
გუშინდელი გაკვეთილის  ს/დ -ის   ,,ვალი" აქვს ორ მოსწავლეს_ მათემატიკაში__ ხვალ უნდა ჰქონდეთ შესრულებული!

გუშინდელი ტექსტებიც  წაუკითხეთ , ასევე აჩვენეთ ვიდეოები !!!

ეს არ დაგავიწყდეთ!

თქვენი დახმარება დამჭირდება ...
ხვალ,ანუ 03.10 -ს სახლში რომ წაიყვანთ, ს/დ რვეულში დაუხაზეთ ასეთი ცხრილი _ ზომა თითო უჯრის- რვეულის 9 უჯრა კვადრატში
ნიმუში:ზომა

Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარის გასაკეტებლად ,,პროფილში"დააკლიკეთ Комментариев нет-ზე ; შემდექ აქПодпись комментария: - ში : ჩამოშალეთ ისარი და აირჩიეთ თქვენი სახელი და გვარი , შესაბამის ველში დაწერთ კიმენტარს და აკლიკებთ Публикасиа -ზე
;იმ შემთხვევაში ,თუ არ გაქვთ "ექაუნთი " google- ში ;ირჩევთ ჩამონაშალში Aнонимный -ს
შესაბამის ველში, წერთ კიმენტარს და აკლიკებთ Публикасиа -ზე

***კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი !

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!