понедельник, 22 октября 2018 г.

ს/დ 24.10.18 ოთხშაბათი

ქართული 
ასო-ბგერა   
უნდა შეძლოს :
  • ტექსტი კარგად წაკითხვა ;
  • ცალკეული  მარცვლების ამოცნობა ;
  • სიტყვის მოძებნა (რასაც ეტყვით )
  • სიტყვის დაშლა ასო-ბგერებად და პირიქით _ბგერების მიხედვი სიტყვის ამოცნობა 
  • მაგ.: ხიდი__ ხ ი დ  ი  და პირიქით _ ისმენს ქ უ დ ი _ ვეკითხებით რა სიტყვა მივიღეთ?-ქუდი)

დასაწერად    :
  1. დედანში  ო" დავასრულოთ 6 ბავშვს არ ჰქონდა გაკეთებული , ანუ ვერ დაიმახსოვრეს , გავადრთხილოთ ბავშვები კიდევ ერთხელ და არაერთხელ :){ თავად მიხვდებით ვისაც არ უწერია }
  2. მოსწავლის რვეულში მთლიანად ,,ო"
  3. კარნახით : თავი,ის თათას თხაა. 
აკითხეთ :
  • სანამ არ ისწავლიან კარგად , რა თქმა უნდა პერიოდულად _ დღის განმავლობაში ;
  • თითით მიანიშნეთ ტექსტზე სიტყვა და ისე ;
  • განვლილი მასალა ;
  • მოაძებნინეთ ტექსტში სიტყვები , თქვენ უთხარით სიტყვა;
  • ერთი სიტყვა წააკითხეთ ნებისმიერი და უთხარით ის სიტყვა ჩაწრროს რვეულში.
 არეულად _ სხვადასხვა ადგილიდან .

მათემატიკა

რიცხვი 1 (მეორე გაკვეთილი)
  1. სახელმძღვანელოს სურათებზე ვარჯიში და გამეორება ;
  2. ზეპირი ანგარიში _ 1-ის მიმატება-გამოკლება ;
  3. მითხარი რა რიცხვია 1-ზე , 2-ზე 3-ზე და ა.შ.  ერთით მეტი  ?
  4. ს/დ რვეულში გამოწერლი დავალების შესრულება
  5. მოსწავლის რვეულში დავასრულოთ ერთიანების წერა.

დამატებითი _ ეკრანთან მუშაობა (10-15 წუთამდე)



რა ციფრია?
რამდენი ვაშლია?
რას გამოხატავს 1-ანი (ვაშლის რაოდენობას)









Комментариев нет:

Отправить комментарий

კომენტარის გასაკეტებლად ,,პროფილში"დააკლიკეთ Комментариев нет-ზე ; შემდექ აქПодпись комментария: - ში : ჩამოშალეთ ისარი და აირჩიეთ თქვენი სახელი და გვარი , შესაბამის ველში დაწერთ კიმენტარს და აკლიკებთ Публикасиа -ზე
;იმ შემთხვევაში ,თუ არ გაქვთ "ექაუნთი " google- ში ;ირჩევთ ჩამონაშალში Aнонимный -ს
შესაბამის ველში, წერთ კიმენტარს და აკლიკებთ Публикасиа -ზე

***კომენტარს , ბოლოს , მიაწერეთ სახელი !

სიამოვნებით წავიკითხავ თქვენს კომენტარებს !!!